17 Nisan 2015 Cuma

SUPERGİRL OLMAK



Sen değişirsen herşey değişir,sizde değişin ve değiştirin
Mucize hepimize imkansız gibi gelen varlığını bildiğimiz ama birtürlü çoğumuz için kendimizde gerçekleşmesine inanmadığımız birşey,hepimiz Mucize olması için çok büyük ve olagan üstü şeyler olmasını bekliyoruz aslında,küçük şeylerde anlarda olaylarda dahi  küçük mucizler saklı,size bir sır vereyim mi  Sen Değişirsen herşey değişir,Super olmak zorunda değilsin ama supergirl olmak için mucizelere inanman gerekir.
Sen değişirsen dünya değişir.Değişim aslında içerden dışarıya doğrudur,Siz dış görüşünüzden çok davranışlarınızda sabır ve istikrar gösterirseniz,karşılığını en iyi şekilde alacağınıza emin olabilirsiniz.İnsanların sizi sevmesini mi istiyorsunuz insanlara sevgi verin,Kilomu vermek istiyorsunuz kendinizi kendi önünüzden çekin ve kendi başarı hikeyenizi yazın.
Benim 33 kilo verme hikayeme gelince 2012 yılında başladı ve hala devam ediyorum inançla sabırla ve istikrarla,heycanım hiç bitmedi ve bana çok farklı hayal bile edemeyeceğim kapılar açtı.
Sizde bu kapıyı çaldığınıza göre bir supergirl olmak için ne kadar çaba verdiğime şahit olacaksınız demektir.
Supergirl olmak için 92 kilodan 52 kiloya ulaşmam gerekiyordu,6 ay gibi bir sürede 30 kiloyu verdikten sonra hikayemdeki mutlu sonu tamamlamak için 1.5 seneyi göze aldım,bu süreçte çok dayanıklı ve bu psikolojik savaşa hazır olmam gerekiyordu.Başarmak için başlamalıydım ve mutlu son yazmalıydım hikayemde,ve değişim hikayemin son bölümünü gerçekleştirdikten sonra bedenim beni mükafatlandırdı adeta bana teşekkür edercesine tüm rahatsızlıklarım son buldu ve 34 yaşında hayatımın en formda günlerine kadar geldim.Şimdi  sıra sizde Superkızlar Birlikte değişelim ve değiştirelim.
Nasıl ? dediğinizi duyar gibiyim ve yolculuk başlasın,fatgirl’den  supergir'le dönüş hikayesiyle sizlerleyim,birlikte daha güçlüyüz,Sende Supergirl olmak istiyorsan ayrıcalıklı dünyamıza senide bekliyorum.

Fit ve Mutlu Kalın
Sude KÜÇÜKKINALI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder